"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 18 stycznia 2017

a może...

futbol zimą he,he... Dzisiaj po raz pierwszy widziałem postawiony niedawno przy skateparku stół do gry w piłkarzyki;) 
Zamontowano wokół fajne siedziska, więc pewnie jak się ociepli będą tam zbierać się nie tylko miłośnicy deskorolki hi,hi...
Dzisiaj tylko dycha, ale za to krosowa;) Zamiast udeptanej ścieżki rekreacyjnej w większości po tych zasypanych wertepach, gdzie mało kto chodzi. W dodatku nie po płaskim, lecz pofałdowanym terenie:) Tempo ślimacze he,he... Mimo to jednak "upodliłem" się kapitalnie;) 
Temperatura minus sześć i oprócz mnie tylko same Kijarki:) Biegacze chyba odpuścili;) Niech żałują, bo było dziś na "Bałtyku" rewelacyjnie:) 
Taki mróz to nie mróz;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13