"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 24 maja 2016

Wcześniej...

trzeba będzie wychodzić pobiegać, bo od samego rana ciepło, aż za ciepło jak na bieganie:(
Na "Bałtyku" po prawie dwóch pętlach spotkałem Ewę i zaczęliśmy kręcić kółka wspólnie. Ani się obejrzałem, a tu na dreptanych pogaduchach zeszło nam prawie osiem kilometrów he,he... Z dobiegiem jedenaście, a w planie jeszcze seria dziesięciu przebieżek;) 
Na przebieżki "schowałem" się na zacienioną ścieżkę, lecz i tak wyschłem "na wiór" hi,hi... Trzeba będzie zabierać jakieś picie, bo na dłuższą metę suszi;) 
Po bieganiu wyschnięty wskoczyłem do "Pacyfiku"!  Woda rewelacyjna! 
Po piętnastce chociaż kilkanaście minut pluskania jest jest świetnym odprężeniem dla mięśni, stawów, oraz ogólnego samopoczucia:) Za każdym razem po takiej kąpieli ostatni odcinek do domu biegnie mi się kapitalnie mimo, że pod górkę;)
W sumie zrobiłem dziś siedemnaście kilometrów:) Nieco upodliłem, bo jeszcze organizm nie przywykł do żaru z nieba. Za to owsianka po biegu smakowała jak nigdy;)

W między czasie przyszła fantastyczna wiadomość nasza Wnusia Kochana zaczęła raczkować! To znaczy niedługo zacznie chodzić, a zaraz wkrótce potem biegać z dziadkiem  hi,hi...

I jeszcze odpowiedź dla młodego Pytacza znad "Pacyfiku", który dziwił się:) "chce się panu biegać w taki gorąc? nie lepiej wypić zimne piwo w cieniu niż tak się męczyć?"
 

2 komentarze:

  1. Witaj, dobre z Panem Pytaczem: )Pewnie nie wie, że piwo nigdy nie smakuje tak dobrze, jak po bieganiu właśnie;) Gratuluję postępów wnusi, toż ona się dopiero co urodziła, a już jest mobilna! faktycznie, tylko czekać, aż zacznie biegać z dziadkiem! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu dziękuje! tak! złocisty izotonik po bieganiu jest nieoceniony zwłaszcza po maratonie ;) Szczególnie po dzieciach widać jak szybko płynie czas. Również pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13