"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 28 maja 2016

pobudka...

bez budzika przed czasem jak to w soboty zwykle bywa he,he... Według synoptyków w ciągu dnia ma być gorąco i burzowo:( Dlatego z rana póki temperatura znośna toaleta, śniadanie i kierunek Aleja Brzozowa.
Po prawie dwóch kilometrach truchtania na Parkitce pit stop;) Na siłowni przy skwerku trochę wygibasów na wahadle, potem wymachy nóg na 'biegaczu' i hajda w las. 
Przy Sanktuarium Krwi Chrystusa wyhamowałem. Bo w zacienionej niecce terenu gdzie wilgoć po opadach zawsze utrzymuje się jeszcze długo, długo ptaki świergotały przecudownie :) Słuchałem zauroczony i dopiero po chwili pomyślałem, że mogę włączyć w telefonie filmowanie i nagrać ich śpiew:
Niestety chyba się kapnęły i kiedy włączyłem nagrywanie trochę spuściły z tonu hi,hi...
Potem dwie pętle jak to drzewiej bywało i wracając wskoczyłem ponownie na wahadło i 'biegacza';) 
Wróciłem z drugiej strony i endo naliczyło 16 kilometrów. W całym tygodniu w pięciu wyjściach siedemdziesiąt dwa. 
Zawsze poranne bieganie było, jest i będzie najfajniejsze:) Szczególnie o tej porze roku;) Później gdy słoneczko, przypieka i temperatura rośnie szybko w górę ja zimnolubny czuję się jak skwarek podskakujący na patelni cha,cha...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13