"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 11 lutego 2016

mogłem...

wczoraj, ale odpuściłem:( i z racji Popielca zrobiłem post biegowy he,he... 
Pogoda była taka, że nawet psa by się nie wygnało na dwór, ale przecież pogoda jest zawsze hi,hi...
Wtorek wygibasy, czyli gimnastyka wczoraj luz, a dzisiaj prawie jedenaście i pół kilometra szlifowania chodników;) 
Ostatnio jakoś ciężko mi "wystartować":( Przez pierwsze dwa kilometry myślę: no, nie ruszam się jak mucha w smole! Chyba nie zrobię nawet dychy, lecz potem łapie wiatr w żagle i kiedy mam wracać to wcale mi się nie chce ha,ha...
Wolę poranne bieganie. Nawet o bardzo wczesnej godzinie. Niestety na razie mogę tylko "po ćmoku" Może w sobotę? Fajnie byłoby odwiedzić bialskie pola i Aleje Brzozową, bo już dawno tam nie biegałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13