"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 6 lipca 2015

Minimalistycznie...

dzisiaj żeby tylko zachować funkcje życiowe hi,hi... Dwunastka w kurzu i spiekocie:( Przecież nic sobie nie muszę udowadniać i nie potrzebuję pustynnego, katorżnika, czy innego runmagedonu;) Odpuściłem nawet zaplanowane na dziś podbiegi, bo nic nie muszę na szczęście:) Mój kolega mawia: "Baby są twarde!" powiem więcej to Hardcorki;) Dziś pogoda na niebieganie, a spotkałem cztery biegaczki i tylko jednego biegacza? Jak nigdy!
Od rana duchota, wysoka temperatura, więc tylko runda po stałej trasie i czem prędzej do wody! A pod brzózkami dwóch traithlonistów. Jeden z nich Kacper Adam planował piątkę:) Fajnie ma, bo przynajmniej w tym upale się nie upoci he,he... Zasuwa kapitalnie! Przy Jego tempie "Pacyfik" wydaje się dziwnie mały:)
Zimowe kąpiele są rewelacyjne:) nawet przez chwilę pomarzyłem sobie dziś o przerębli;) Letnie dają ulgę i ochłodę od letniego skwaru, lecz niestety wciąż padają rekordy utonięć:( Wczoraj w wiadomościach usłyszałem, że ten weekend więcej ludzi poniosło śmierć w wodzie/11/ niż w wypadkach drogowych/10/ Masakra! Dwie dziewczynki w Kobylnicy, siedmiolatka w Pogorii4 Niefrasobliwość, brawura, czasem wypity alkohol to podobno najczęstsze przyczyny. Kiedyś pływając wieczorem pod brzózkami przyszły dwie dziewczyny z chłopakami. Browary w dłoniach i szykują się do kąpieli. Głos po wodzie niesie, więc słyszałem podśmiechujki: "co on tak pływa przy brzegu, boi się, dziewczyny my Wam pokażemy na drugi brzeg i z powrotem..." itd. A tam głębia, zimne prądy, bo to zalane wyrobiska po cegielniane. Potem tragedia, rozpacz rodziców. Profesjonaliści widziałem się zabezpieczają:) pianki, bojki... A głupich nie sieją sami się rodzą" i giną :(

*Moja Koleżanka Biegaczka walczy o powrót do zdrowia. Dlatego od dziś moje biegi Jej dedykuję, żeby szybko wróciła na biegowe ścieżki:)

2 komentarze:

  1. Jejku strasznie..tyle się mówi o tym, jak niebezpieczne są takie kąpiele..ale to nic nie daje... tak czy siak - powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13