"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 25 maja 2015

Wysyp winniczków...

na ścieżkach zwłaszcza tych nieutwardzonych w parku Lisinec! Zatem dziś nie planowany slalom miedzy ślimakami, bo nie lubię tego charakterystycznego chrzęstu ich chałup pod butem:(
Tydzień przed startowy, więc dziś tylko jedenaście kilometrów wokół "Bałtyku" i drogach przyległych. Po wczorajszym labowaniu na początku nogi trochę zesztywniałe he,he... Lecz "im dalej w las" tym bieganko fajniejsze:) Prawdę mówiąc wcale nie chciało mi się dzisiaj na tej jedenastce poprzestać;)Na szczęście zwyciężył głos rozsądku hi,hi...
Bo przecież niedziele lepiej być niedotrenowanym niż przetrenowanym.

Jutro startuje kolejny Kwietny Bieg w hołdzie Janowi Pawłowi II. Start na Krakowskich Błoniach przy Papieskiej Skale 26-05-2015 godz. 17:00 koniec 10-06-2015 godz. 17:00

Na Endomondo jest utworzona rywalizacja Kwietny Bieg 2015.
Najaktualniejsze informacje jednak można znaleźć na "fejsie"

Warto zapoznać się z zasadami biegu, bo jest nieco zmian i formuła organizacji rożni się od poprzednich edycji.
Długie wybieganie w grodzie Kraka? Hi,hi... korci mnie:) Ale gdyby nic z tego nie wyszło to zrobię "mój" Kwietny Bieg;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13