"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 4 maja 2015

Początek nowego tygodnia...

i na szczęście ból w żebrach ustępuję!!!! Jest dobrze:) 
Co prawda "jadę" jeszcze na diclo-duo, bo chwilami w mniejszym stopniu jeszcze coś tam w boku strzyka:( 
Mam nadzieję, że do najbliższego weekendu przejdzie mi całkiem, bo zamierzam wziąć udział w kolejnej dyszce po "miękkim" he,he...
Swoją drogą zaczynam szukać specyficznych imprez biegowych. Może nie być medali na mecie, koszulek, posiłku, nagród...   Najważniejsze, żeby była ciekawa, fajna trasa i niskie wpisowe! Gdyby jeszcze doszła możliwość zgłoszeń *last minute* byłaby rewelka:) 
Powiecie nie da rady! Jest to możliwe, bo brak gadżetów zniechęciłby "Łowców" nagród hi,hi...
Przekonałem się już kilka razy, że są biegacze, Którzy nie koniecznie marzą o kolejnej koszulce technicznej:( Wolą zjeść posiłek wg własnego gustu i nie czekają na losowanie po biegu.
Dzisiaj z rana na 'orbicie' wokół glinianek zmieniłem Ewę, która po wspólnym kółku skończyła swój trening. Trochę pogadaliśmy i potuptałem na moje stanowisko do podbiegów za JG;) Kilkoro Włochów przyglądało mi się dłuższą chwilę. Musiało bardzo Ich ciekawić czemu pomykam góra - dół, góra - dół... Bo jeden chyba najstarszy i najodważniejszy;) zaczął coś mnie wypytywać. Niestety bariera językowa okazała się nie do przejścia:(

W sumie dwanaście kilometrów na dobry początek i *turbo doładowanie* na cały dzień hi,hi...

2 komentarze:

  1. Leśna dziesiątka brzmi bardzo fajnie :) Przyjemnego startu więc Ci życzę no i przede wszystkim zdrówka. Ale najważniejsze, że idzie ku lepszemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziękuję, żeby nie zapeszyć hi,hi... ale wdzięczny Ci jestem za dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13