"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 24 października 2014

Zimno...

robi się na całego dziś z rana tylko +2 "przy oknie". A w parku Lisiniec od wody temperatura odczuwalna zapewne niższa. Najpierw ścieżką rekreacyjną w prawo dookoła "glinianek" potem kąpiel i znów pętelka w lewo na rozgrzewkę;) Dziś chyba zbyt długo trzymałem dłonie w wodzie, bo... zmarzły mi palce;) Musi być znaczna różnica temperatur wody i powietrza, bo dzisiaj nie było mgły, ale nad samym lustrem wody widać było unoszące się smużki pary:) Wędkarzy aura wymiotła. Tylko jeden miłośnik złocistego izotonika "nawadniał" się na ławeczce i zdziwiony obserwował co ja wyczyniam he,he...
Po wczorajszym tuptaniu "po twardym"dookoła jasnogórskiego wzgórza poranna krioterapia była kapitalna:)

Do biegaczy widzę ludzie już przywykli i coraz rzadziej słyszę zaczepki w stylu: "gdzie się pan tak spieszy?" Natomiast widać niekiedy na twarzach ludzi zdziwienie, gdy biegnę z plecakiem.
Kiedy jest ciepło nie potrzebuję nawet ręcznika, lecz teraz zabieram do plecaka karimatę, ręcznik i coś do przebrania. Bywało, że gdy biegłem w moro z plecakiem słyszałem "na wojnę pan się wybierasz? "Dzisiaj też wracając usłyszałem od Gościa "panie goni pana ktoś? Przed kim pan tak ucieka?" Podziękowałem Mu za troskę;) i odpowiedziałem krótko:"uciekam przed czasem";)

https://plus.google.com/photos/106914718250755879863/albums/5939722872847814129?banner=pwaWkrótce oficjalne otwarcie sezonu morsowań 2014/2015! Na stronce Zmorsowanych debata nad terminem:) 16 czy 23 listopada? Większość chyba już się stęskniła, bo jest za szesnastym hi,hi...
W zeszłym roku impreza była w scenerii jesiennej, lecz startowaliśmy 28 października. Może więc listopad będzie nam łaskawszy;)

Dzisiaj w dzienniczku biegowym zapisane:
sześć kilometrów szybszego przebierania nogami i pływanie w zimnej wodzie, czyli podwójna dawka hormonów szczęścia;)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13