"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 29 października 2014

minus 1 i plus 10...

to o poranku dzisiejsze temperatury powietrza i wody:) Oszronione trawy, ławki szybko w promieniach słońca stawały się mokre.  Myślę jednak, że wcześniej o świcie przymrozek był większy i temperatura otoczenia na "Bałtyku" była o kilka kresek niższa od zera.

Przebiegłem się ścieżką rekreacyjną na rozgrzewkę i ściągając ciuchy widziałem, że paruje jak woda w "Adriatyku" he,he... Na otwartej przestrzeni gdzie słonko przyświeca można się opalać, ale w miejscach zacienionych lodowato:) i nawet  kałuże przykryte cienką "szybką" lodu;)

Za to w wodzie fantastycznie!! Dzięki Mateuszowi za foto, bo mogę się pochwalić dzisiejszym pluskaniem he,he... Świetne są w sezonie morsowe, niedzielne spotkania  na naszym "Mielnie":) Lecz czasem takie indywidualne"prywatne" w ciszy, na pustkowiu mają swój niepowtarzalny urok.

Po "jesiennym" przedsezonowym morsowaniu;) roztuptałem jeszcze zimne stopy i po powrocie endo pokazało prawie osiem kilometrów. Nie wiem dlaczego nie zawsze aplikacja zatrzymuje czas kiedy staję? W ustawieniach zaznaczyłem tę opcję, żeby za każdym razem nie sięgać po telefon i przerywać trening niestety raz to działa raz nie:(

Cały czas czuję jak buzuje we mnie ogień:) czyli szczepionka antygrypowa się przyjęła cha,cha...
https://picasaweb.google.com/104418756008194431802/29X2014JesienneMorsowanie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13