"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 15 września 2014

Kąpiel w jeziorze...

marzyła mi się podczas sobotniego ultramaratonu hi,hi...
Start 10:30, więc w trakcie biegu robiło się coraz bardziej ciepło:( Powiedziałbym nawet bez przesady gorąco!
Myślałem o takim "osobistym" punkcie odświeżania, ale obawiałem się obtarć po założeniu ciuchów na mokre ciało. Dwa trzy kilometry bywało robiłem po kąpieli, ale na "dłuższą metę" nie wiem jaki byłby efekt;) Niemniej po drodze widziałem w ten sposób zażywających ochłody:)

Dzisiaj po wolnej niedzieli sześć i pół kilometra roztruchtania oraz regeneracja w zimnej wodzie Pacyfiku moim darmowym SPA;)
Wczoraj najbardziej "czułem" paznokcie i uda, ale po dzisiejszym pławieniu się funkcje "życiowe" wróciły do normy i można tuptać dalej he,he...

Wkrótce przedstawię Wam "Książkę Kucharską Dla Aktywnych":)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13