"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 25 lipca 2014

Darmo już umarło...

http://kenis.pl/mawia się dzisiaj:(
Dlatego mile zaskoczyła mnie idea projektu Kenis:
"UCZ SIĘ TAK JAK CHCESZ, KIEDY CHCESZ I CZEGO CHCESZ OCZYWIŚCIE ZA DARMO"
 Nie wiem jak to będzie wyglądało dalej "w praniu", ale na razie sam pomysł bardzo mi się spodobał, więc na prośbę Wiolety - koordynatorki projektu zamieszczam info, by pomóc w rozpropagowaniu  akcji.

Dziś piątek:) Po wczorajszym wieczornym bieganiu i przed jutrzejszym porannym spotkaniu na Bialskiej dwie godziny lekcyjne gimnastyki i wolne od biegania;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13